İletişim Fakültesi Genç İletişimciler Yarışması


 ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ GENÇ İLETİŞİMCİLER (İFGİ) YARIŞMASI

                     
 
KATILIM KOŞULLARI
  1. Yarışmaya yalnızca Ondokuz Mayıs Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri katılabilir.
  2. İlan edilen kategorinin (Marka Tasarımı, Reklam Senaryosu, Kurumsal İletişim, Oyuniçi Reklamcılık, Kamu Spotu, Blog Tasarımı, Kurumsal İletişim, Reklam Fotoğrafı ve Tasarımı, Televizyon Haberciliği, En İyi Radyo Spikeri, En İyi Radyo Programı, Kültür-Sanat Haberi, Araştırma-Özel Haber, Sağlık-Spor Haberi, Rutin Haber, Röportaj-Söyleşi, Haber Fotoğrafı, Estetik Fotoğraf) jüri tarafından değerlendirebilmesi için ilgili kategoriye en az 3 başvurunun olması gerekmektedir.
  3. Bir aday, bir kategoriye yalnız bir çalışma ile başvurulabilir.
  4. Ortak çalışmalarla da yarışmaya başvuru yapılabilir. Bu durumdaki çalışmalar için çalışmayı hazırlayanlardan yalnızca biri başvuru yapmalıdır.
  5. Bir aday en fazla 2 yarışma kategorisine başvurulabilir.
  6. Her bir kategoriye ait başvuru şartlarına yönelik detaylı bilgilere buradan ulaşabilir.
  7. Başvurunun onaylanabilmesi için “Yarışma Katılım Formu”nun doldurulup yarışma kategorilerine ait çalışmalar ile birlikte omu.ifgi@gmail.com e-posta adresine gönderilmesi zorunludur.
  8. Aday, yarışmaya başvuru yapacağı her çalışma için katılım formu doldurmalıdır.
  9. Başvuru formunda belirtilecek tüm bilgilerin doğruluğu, başvuru sahibine aittir. Yanlış ve/veya eksik bilgi nedeniyle katılımcı herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
Yarışmaya başvuru için çalışmaların, 17-28 Nisan 2017 tarihleri arasında omu.ifgi@gmail.com e-posta adresine dijital formatta ve katılım formu ile birlikte gönderilmelidir.